کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 36 تا 40

به نام خدای بخشنده و مهربان


ولی هنگامی که او را به دنیا آورد، گفت: خداوندا! من او را دختر آوردم - ولی خدا از آنچه او به دنیا آورده بود، آگاهتر بود - و پسر، همانند دختر نیست.  من او را مریم نام گذاردم، و او و فرزندانش را از شیطان رانده شده، در پناه تو قرار می‏دهم.(۳۶)


خداوند، او را به طرز نیکویی پذیرفت، و به طرز شایسته ای، او را رویانید و کفالت او را به زکریا سپرد. هر زمان زکریا وارد محراب او می‏شد، غذای مخصوصی در آن جا میدید. از او پرسید: ای مریم! «این را از کجا آورده ‏ای؟!» گفت: «این از سوی خداست. خداوند به هر کس بخواهد، بی حساب روزی می‏دهد».(۳۷)


در آنجا بود که زکریا، پروردگار خویش را خواند و عرض کرد: خداوندا! از طرف خود، فرزند پاکیزه ای به من عطا فرما، که تو دعا را می شنوی!(۳۸)


و هنگامی که او در محراب ایستاده، مشغول نیایش بود، فرشتگان او را صدا زدند که: خدا تو را به یحیی بشارت می‏دهد، که کلمه خدا را تصدیق می‏کند، و رهبر خواهد بود، و از هوس های سرکش بر کنار، و پیامبری از صالحان است (۳۹)


او عرض کرد: پروردگارا! چگونه ممکن است فرزندی برای من باشد، در حالی که پیری به سراغ من آمده، و همسرم نازاست ؟ فرمود: بدین گونه خداوند هر کاری را بخواهد انجام می‏دهد. (۴۰)