کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره النساء آیات 116 تا 120

به نام خدای بخشنده و مهربان


خداوند، شرک به او را نمیآمرزد، کمتر از آن را برای هر کس بخواهد  میآمرزد. و هر کس برای خدا همتایی قرار دهد، در گمراهی دوری افتاده است. ( 116 )


آنچه غیر از خدا میخوانند، فقط بتهایی است که هیچ اثری ندارد، و شیطان سرکش و ویرانگر است. ( 117 )


خدا او را از رحمت خویش دور ساخته، و او گفته است: از بندگان تو، سهم معینی خواهم گرفت! ( 118 )


و آنها را گمراه میکنم! و به آرزوها سرگرم میسازم! و به آنان دستور میدهم که گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینش پاک خدایی را تغییر دهند! و هر کس، شیطان را به جای خدا ولی خود برگزیند، زیان آشکاری کرده است. ( 119 )


شیطان به آنها وعده ها میدهد، و به آرزوها، سرگرم میسازد، در حالی که جز فریب و نیرنگ، به آنها وعده نمیدهد. ( 120 )