کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره النساء آیات 171 تا 176

به نام خدای بخشنده و مهربان

ای اهل کتاب! در دین خود، غلو نکنید! و در باره خدا، غیر از حق نگویید! مسیح عیسی بن مریم فقط فرستاده خدا، و کلمه اوست، که او را به مریم القا نمود، و روحی از طرف او بود. بنابر این، به خدا و پیامبران او، ایمان بیاورید! و نگویید: ((خداوند) سه گانه است!) خودداری کنید که برای شما بهتر است! خدا، تنها معبود یگانه است، او منزه است که فرزندی داشته باشد، از آن اوست آنچه در آسمانها و در زمین است، و برای تدبیر و سرپرستی آنها، خداوند کافی است.
( 171 )
هرگز مسیح از این ابا نداشت که بنده خدا باشد، و نه فرشتگان مقرب او و آنها که از عبودیت و بندگی او، روی برتابند و تکبر کنند، بزودی همه آنها را نزد خود جمع خواهد کرد. ( 172 )

 
اما آنها که ایمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند، پاداششان را بطور کامل خواهد داد، و از فضل و بخشش خود، بر آنها خواهد افزود. و آنها را که ابا کردند و تکبر ورزیدند، مجازات دردناکی خواهد کرد، و برای خود، غیر از خدا، سرپرست و یاوری نخواهند یافت. ( 173 )
ای مردم! دلیل روشن از طرف پروردگارتان برای شما آمد، و نور آشکاری به سوی شما نازل کردیم. ( 174 )
اما آنها که به خدا ایمان آوردند و به چنگ زدند، بزودی همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت، و در راه راستی، به سوی خودش هدایت میکند. ( 175 )
از تو  سوال میکنند، بگو: خداوند، حکم کلاله (خواهر و برادر) را برای شما بیان میکند: اگر مردی از دنیا برود، که فرزند نداشته باشد، و برای او خواهری باشد، نصف اموالی را که به جا گذاشته، از او میبرد، و (اگر خواهری از دنیا برود، وارث او یک برادر باشد،) او تمام مال را از آن خواهر به ارث میبرد، در صورتی که فرزند نداشته باشد، و اگر دو خواهر باقی باشند دو سوم اموال را میبرند، و اگر برادران و خواهران با هم باشند،  برای هر مذکر، دو برابر سهم مونث است. خداوند برای شما بیان میکند تا گمراه نشوید، و خداوند به همه چیز داناست. ( 176 )