کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره المائده آیات 21 تا 25

به نام خدای بخشنده و مهربان


اى قوم من ، به این سرزمین مقدس که خداوند سکونت در آن را براى شما مقرر کرده است درآیید و در پیکار با دشمنان به عقب بازنگردید و نگریزید که زیانکار باز خواهید گشت . ( 21 )


گفتند : اى موسى ، در آن جا مردمى زورمند و سلطه گر وجود دارند ، و ما هرگز وارد آن جا نمى شویم تا آنها از آن جا خارج شوند ; اگر آنها خارج شدند ما وارد خواهیم شد . ( 22 )


دو مرد از کسانى که از مخالفت با خدا و پیامبرش بیمناک بودند و خدا نعمت ولایت خود را به آن دو ارزانى داشته بود به قوم موسى گفتند : از آن دروازه بر آنان درآیید که اگر از آن جا وارد شوید قطعاً پیروز خواهید شد ، و اگر ایمان دارید فقط بر خدا توکل کنید . ( 23 )


گفتند : اى موسى ، ما تا آنان در آن سرزمین اند هرگز وارد آن جا نمى شویم ، پس تو و پروردگارت بروید و با آنان بجنگید که ما همین جا نشسته ایم . ( 24 )


موسى گفت : پروردگارا ، من براى انجام دادن فرمان تو ، فقط اختیار خودم را دارم و برادرم هارون نیز تنها اختیار خودش را دارد ، پس میان ما و این مردم تمردپیشه داورى کن و ما را در انجام فرمان خود یارى رسان . ( 25 )