کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره المائده آیات 61 تا 65

به نام خدای بخشنده و مهربان


و چون نزد شما آیند گویند : ما ایمان آورده ایم ، در حالى که با کفر بر شما وارد شده و با کفر از نزد شما بیرون رفته اند ، و خدا به آن نیرنگى که نهان داشته اند داناتر است . ( 61 )


و بسیارى از آنان را مى بینى که در گناه و تجاوز و خوردن مال حرام شتاب مىورزند . راستى که بد کارهایى انجام مى دهند . ( 62 )


چرا عالمان ربانى و دانشمندانشان آنان را از سخنان گناه آلود و حرامخوارى شان بازنمى دارند ؟ راستى که بد کارى مى کنند . ( 63 )


و یهودیان گفتند : دست خدا بسته است ـ دست هاى خودشان بسته و بى اقتدار باد ، و به سزاى آنچه گفتند لعنت بر آنان باد ـ بلکه هر دو دست خدا باز است و قدرتش بى کران . هرگونه بخواهد مى بخشد . و قطعاً کتابى که از جانب پروردگارت به سوى تو فرو فرستاده شده است بر سرکشى و کفر بسیارى از آنان مى افزاید ، و ما تا روز قیامت میانشان دشمنى و نفرت افکنده ایم . هرگاه براى جنگ با پیامبر و مسلمانان آتشى برافروزند خدا آن را خاموش مى کند . آنان در زمین به فسادگرى مى کوشند ، و خدا فسادگران را دوست نمى دارد . ( 64 )


و اگر صاحبان کتاب هاى آسمانى ایمان مى آوردند و از گناهان بزرگ پرهیز مى کردند ، قطعاً گناهان کوچکشان را از آنان مى زدودیم و آنان را به بوستان هاى پرنعمت بهشت درمى آوردیم . ( 65 )