کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره المائده آیات 111 تا 115

به نام خدای بخشنده و مهربان


و بیاد آور زمانی را که به حواریون وحی فرستادم که به من و فرستاده من ایمان بیاورید، آنها گفتند ایمان آوردیم و گواه باش که ما مسلمانیم.(۱۱۱)


در آن هنگام که حواریون گفتند: ای عیسی بن مریم آیا پروردگار تو میتواند مائده‏ای از آسمان نازل کند؟ او (در پاسخ) گفت از خدا بپرهیزید اگر با ایمان هستید! (۱۱۲)



گفتند میخواهیم از آن بخوریم و دلهای ما مطمئن گردد و بدانیم به ما راست گفته‏ ای و بر آن گواه باشیم.(۱۱۳)



عیسی عرض کرد: خداوندا، پروردگارا! مائده‏ای از آسمان بر ما بفرست تا عیدی. برای اول و آخر ما باشد و نشانه‏ ای از تو، و به ما روزی ده، تو بهترین روزی دهندگانی.(۱۱۴)



خداوند گفت من آنرا بر شما نازل میکنم ولی هر کس از شما بعد از آن کافر گردد او را چنان مجازاتی میکنم که احدی از جهانیان را نکرده باشم!(۱۱۵)