کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 51 تا 55

به نام خدای بخشنده و بخشایشگر


خداوند، پروردگار من و شماست، او را بپرستید! این است راه راست!(۵۱)



هنگامی که عیسی از آنان احساس کفر کرد، گفت: کیست که یاور من به سوی خدا گردد؟ حواریان گفتند: ما یاوران خداییم، به خدا ایمان آوردیم، و تو گواه باش که ما اسلام آورده ‏ایم.(۵۲)



پروردگارا! به آنچه نازل کرده ای، ایمان آوردیم و از فرستاده پیروی نمودیم، ما را در زمره گواهان بنویس!(۵۳)



و نقشه کشیدند، و خداوند چاره جویی کرد، و خداوند، بهترین چاره جویان است.(۵۴)



هنگامی را که خدا به عیسی فرمود: من تو را بر میگیرم و به سوی خود، بالا میبرم و تو را از کسانی که کافر شدند، پاک میسازم، و کسانی را که از تو پیروی کردند، تا روز رستاخیز، برتر از کسانی که کافر شدند، قرار میدهم، سپس بازگشت شما به سوی من است و در میان شما، در آنچه اختلاف داشتید، داوری میکنم.(۵۵)