کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره النساء آیات 101 تا 105

به نام خدای بخشنده و مهربان


و هنگامی که سفر کنید گناهی بر شما نیست که نماز را کوتاه کنید اگر از فتنه کافران بترسید، زیرا کافران برای شما دشمن آشکاری هستند. (۱۰۱)



و هنگامی که در میان آنها باشی و در میدان جنگ برای آنها نماز برپا کنی باید دسته‏ای از آنها با تو برخیزند و باید سلاحهای خود را با خود برگیرند و هنگامی که سجده کردند باید به پشت سر شما بروند و آن دسته دیگر که نماز نخوانده‏ اند بیایند و با تو نماز بخوانند و باید آنها وسایل دفاعی و سلاحهای خود را با خود حمل کنند کافران دوست دارند که شما از سلاحها و متاعهای خود غافل شوید و یک مرتبه به شما هجوم کنند - و اگر از باران ناراحت هستید و یا بیمار باشید مانعی ندارد که سلاحهای خود را بر زمین بگذارید ولی وسایل دفاعی را با خود بردارید، خداوند برای کافران عذاب خوار کننده ‏ای فراهم ساخته است. (۱۰۲)


و هنگامی که نماز را به پایان رسانیدید خدا را یاد کنید در حال ایستادن و نشستن و به هنگامی که به پهلو خوابیده ‏اید، و هر گاه آرامش ‍ یافتید نماز را انجام دهید، زیرا نماز وظیفه ثابت و معینی برای مؤ منان است. (۱۰۳)


و از تعقیب دشمن سست نشوید اگر شما درد و رنج می‏بینید آنها نیز همانند شما درد و رنج می‏بینند، ولی شما امیدی از خدا دارید که آنها ندارند و خداوند دانا و حکیم است. (۱۰۴)


ما این کتاب را به حق بر تو فرستادیم تا به آنچه خداوند به تو آموخته، در میان مردم قضاوت کنی و از کسانی مباش که از خائنان حمایت نمائی. (۱۰۵)