کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 11 تا 15

به نام خدای بخشنده و مهربان


همچون عادت آل فرعون و کسانی است که پیش از آنها بودند، آیات ما را تکذیب کردند، و خداوند آنها را به گناهانشان گرفت، و خداوند، شدید العقاب است.(۱۱)


به آنها که کافر شدند بگو: بزودی مغلوب خواهید شد، و به سوی جهنم، محشور خواهید شد. و چه بد جایگاهی است!(۱۲)


در دو گروهی که با هم رو به رو شدند، نشانه برای شما بود: یک گروه، در راه خدا نبرد می‏کرد، و جمع دیگری که کافر بود، در حالی که آنها را با چشم خود، دو برابر آنچه بودند، می‏دیدند. و خداوند، هر کس را بخواهد با یاری خود، تایید می‏کند. در این، عبرتی است برای بینایان!(۱۳)


محبت امور مادی، از زنان و فرزندان و اموال هنگفت از طلا و نقره و اسبهای ممتاز و چهارپایان و زراعت، در نظر مردم جلوه داده شده است،  اینها سرمایه زندگی پست است، و سرانجام نیک ، نزد خداست.(۱۴)


بگو: آیا شما را از چیزی آگاه کنم که از این، بهتر است ؟ برای کسانی که پرهیزکاری پیشه کرده‏اند در نزد پروردگارشان ، باغهایی است که نهرها از پای درختانش می‏گذرد، همیشه در آن خواهند بود، و همسرانی پاکیزه، و خشنودی خداوند و خدا به  بندگان، بیناست.(۱۵)