کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره المائده آیات 81 تا 85

به نام خدای بخشنده و مهربان


و اگر به خدا و پیامبر و آنچه به سوى او فرستاده شده است ایمان مى آوردند ، منکران توحید را به دوستى نمى گرفتند ، ولى بسیارى از آنان از راه ایمان و اطاعت خدا بیرون رفته اند . ( 81 )


بى گمان ، سرسخت ترین مردم را در دشمنى با کسانى که ایمان آورده اند یهودیان و مشرکان خواهى یافت ، و نزدیک ترین مردم را در دوستى با آنان که ایمان آورده اند کسانى خواهى یافت که گفتند : ما مسیحى هستیم . این از آن روست که برخى از آنان کشیشان و راهبانند ، و بدان سبب است که آنان در پذیرش حق تکبر نمىورزند . ( 82 )


و چون آیات این قرآن را که بر پیامبر نازل شده است مى شنوند ، به دلیل این که حق را شناخته اند ، چشمانشان را مى بینى که اشکبار است و مى گویند : پروردگارا ، ایمان آوردیم ، پس ما را با سایر مؤمنان در زمره کسانى ثبت کن که بر حقانیت رسالت پیامبر گواهى داده اند . ( 83 )


و مى گویند : ما را چه سودى است که به خدا و این قرآن که سراسر حق است و به سوى ما آمده است ایمان نیاوریم و امیدواریم که پروردگارمان ما را با مردم شایسته همراه سازد و در میان آنان درآورد ؟ ( 84 )


پس خداوند به پاس آنچه گفتند بوستان هایى آکنده از درخت که در زیر آنها جوى ها روان است و در آن جاودانه اند ، به آنان پاداش داد ، و این است پاداش نیکوکاران . ( 85 )