کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 16 تا 20

به نام خدای بخشنده و بخشایشگر


همان کسانی که می‏گویند: پروردگارا! ما ایمان آورده‏ ایم، پس گناهان ما را بیامرز، و ما را از عذاب آتش، نگاهدار!(۱۶)


آنها که استقامت می‏ورزند، راستگو هستند، خضوع، و انفاق می‏کنند، و در سحرگاهان، استغفار می‏نمایند.(۱۷)


خداوند، گواهی می‏دهد که معبودی جز او نیست، و فرشتگان و صاحبان دانش، گواهی می‏دهند، در حالی که قیام به عدالت دارد، معبودی جز او نیست، که هم توانا و هم حکیم است.(۱۸)


دین در نزد خدا، اسلام است. و کسانی که کتاب آسمانی به آنان داده شد، اختلافی ایجاد نکردند، مگر بعد از آگاهی و علم، آن هم به خاطر ظلم و ستم در میان خود، و هر کس ‍ به آیات خدا کفر ورزد، خداوند، سریع الحساب است.(۱۹)


اگر با تو، به گفتگو و ستیز برخیزند، بگو: من و پیروانم، در برابر خداوند ، تسلیم شده‏ایم. و به آنها که اهل کتاب هستند و بیسوادان بگو: آیا شما هم تسلیم شده‏اید؟ اگر تسلیم شوند، هدایت می‏یابند، و اگر سرپیچی کنند، بر تو، تنها ابلاغ است، و خدا نسبت به بندگان، بیناست.(۲۰)