کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 41 تا 45

به نام خدای بخشنده و مهربان


عرض کرد: پروردگارا! نشانه ای برای من قرار ده! گفت: نشانه تو آن است که سه روز، جز به اشاره و رمز، با مردم سخن نخواهی گفت. پروردگار خود را بسیار یاد کن! و به هنگام صبح و شام، او را تسبیح بگو! (۴۱)


و هنگامی را که فرشتگان گفتند: ای مریم! خدا تو را برگزیده و پاک ساخته، و بر تمام زنان جهان، برتری داده است.(۴۲)

ای مریم! برای پروردگار خود، خضوع کن و سجده بجا آور! و با رکوع کنندگان، رکوع کن!(۴۳)


این، از خبرهای غیبی است که به تو وحی می‏کنیم، و تو در آن هنگام که قلمهای خود را به آب می‏افکندند تا کدامیک کفالت و سرپرستی مریم را عهده دار شود، و به هنگامی که با هم کشمکش داشتند، حضور نداشتی(۴۴)


هنگامی را که فرشتگان گفتند: ای مریم! خداوند تو را به کلمه ای از طرف خودش بشارت می‏دهد که نامش مسیح، عیسی پسر مریم است، در حالی که در این جهان و جهان دیگر، صاحب شخصیت خواهد بود، و از مقربان است.(۴۵)