کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 46 تا 50

به نام خدای بخشنده و مهربان


و با مردم، در گاهواره و در حالت کهولت سخن خواهد گفت، و از شایستگان است.(۴۶)


گفت: پروردگارا! چگونه ممکن است فرزندی برای من باشد، در حالی که انسانی با من تماس ‍ نگرفته است؟! فرمود: خداوند، اینگونه هر چه را بخواهد می‏ آفریند! هنگامی که چیزی را مقرر دارد، فقط به آن می‏گوید: موجود باش! آن نیز فورا موجود می‏شود.(۴۷)


و به او، کتاب و دانش و تورات و انجیل، می‏ آموزد.(۴۸)


و رسول و فرستاده به سوی بنی اسرائیل من نشانه ای از طرف پروردگار شما، برایتان آورده ‏ام، من از گل، چیزی به شکل پرنده می‏سازم، سپس در آن می‏دمم و به فرمان خدا، پرنده ای می‏گردد. و به اذن خدا، کور مادرزاد و مبتلایان به برص را بهبودی می‏بخشم، و مردگان را به اذن خدا زنده می‏کنم، و از آنچه می‏خورید، و در خانه‏ های خود ذخیره می‏کنید، به شما خبر می‏دهم، مسلما در اینها، نشانه ای برای شماست، اگر ایمان داشته باشید!(۴۹)


و آنچه را پیش از من از تورات بوده، تصدیق می‏کنم، و تا پاره‏ای از چیزهایی را که بر شما حرام شده، حلال کنم، و نشانه ای از طرف پروردگار شما، برایتان آورده ‏ام، پس از خدا بترسید، و مرا اطاعت کنید!(۵۰)