کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 181 تا 185

به نام خدای بخشنده و مهربان


خداوند، سخن آنها را که گفتند: «خدا فقیر است، و ما بی نیازیم»، شنید! به زودی آنچه را گفتند، خواهیم نوشت؛ و کشتن پیامبران را به ناحق و به آنها می‏گوییم: «بچشید عذاب سوزان را (۱۸۱)


این دو به خاطر چیزی است که دستهای شما از پیش فرستاده و خداوند، به بندگان ستم نمی‏کند. (۱۸۲)


همان کسانی هستند که گفتند: «خداوند از ما پیمان گرفته که به هیچ پیامبری ایمان نیاوریم تا قربانی بیاورد، که آتش آن را بخورد!» بگو: «پیامبرانی پیش از من،برای شما آمدند؛ و دلایل روشن، و آنچه را گفتید آوردند؛ پس چرا آنها را به قتل رساندید اگر راست می‏گویید؟!» (۱۸۳)


پس اگر تو را تکذیب کنند، رسولان پیش از تو را تکذیب شدند؛ پیامبرانی که دلایل آشکار، و نوشته ‏های متین و محکم، و کتاب روشنی بخش آورده بودند. (۱۸۴)


هر کس مرگ را می‏ چشد و شما پاداش خود را بطور کامل در روز قیامت خواهید گرفت، پس آنها که از تحت جاذبه آتش دور شدند و به بهشت وارد گشتند نجات یافته و به سعادت نائل شده ‏اند، و زندگی دنیا چیزی جز سرمایه فریب نیست! (۱۸۵)