کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره آل عمران آیات 171 تا 175

به نام خدای بخشنده و مهربان


و از نعمت خدا و فضل او مسرورند؛ و خداوند پاداش مؤ منان را ضایع نمی‏کند(۱۷۱)


آنها که دعوت خدا و پیامبر صلی اللّه علیه و آله را پس از آن همه جراحاتی که به آنها رسید، اجابت کردند برای کسانی از آنها، که نیکی کردند و تقوی پیش گرفتند، پاداش بزرگی است. (۱۷۲)


اینها کسانی بودند که مردم، به آنها گفتند: «مردم برای شما اجتماع کرده‏اند؛ از آنها بترسید!» اما این سخن بر ایمانشان افزود؛ و گفتند: «خدا ما را کافی است و بهترین حامی ما است.» (۱۷۳)


به همین جهت، آنها با نعمت و فضل پروردگار بازگشتند، در حالی که هیچ ناراحتی به آنها نرسید، و از رضای خدا پیروی کردند، و خداوند دارای فضل و بخشش بزرگی است. (۱۷۴)


این فقط شیطان است که پیروان خود را می‏ترساند، از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید.! (۱۷۵)