کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره النساء آیات 86 تا 90

به نام خدای بخشنده و مهربان


و هنگامی که کسی به شما تحیت گوید پاسخ آنرا به طور بهتر دهید یا  به همان گونه پاسخ گوئید، خداوند حساب همه چیز را دارد. (۸۶)


خداوند معبودی جز او نیست، و به طور قطع همه شما را در روز رستاخیز که شک در آن نمی‏ باشد جمع می‏ کند، و کیست که از خداوند راستگوتر باشد. (۸۷)


چرا درباره منافقین دو دسته شده‏ اید! در حالی که خداوند به خاطر اعمالشان  آنها را به کلی وارونه کرده است، آیا شما می‏خواهید کسانی را که خداوند گمراه کرده هدایت کنید!! در حالی که هر کس را خداوند گمراه کند راهی برای او نخواهی یافت. (۸۸)


آنان دوست دارند که شما هم مانند آنها کافر شوید و مساوی یکدیگر گردید، بنابراین از آنها دوستانی انتخاب نکنید مگر اینکه  مهاجرت در راه خدا نمایند، اما آنها که از کار سرباز زنند آنها را هر کجا بیابید اسیر کنید و به قتل برسانید و از میان آنها دوست و یار و یاوری اختیار نکنید. (۸۹)


مگر آنها که با کسانی که با شما هم پیمانند، پیمان بسته، یا آنها که به سوی شما می‏ آیند و از پیکار با شما یا پیکار با قوم خود ناتوان شده‏اند و اگر خداوند بخواهد آنها را بر شما مسلط می‏کند تا با شما پیکار کنند، بنابراین اگر از شما کناره گیری کردند و با شما پیکار ننمودند پیشنهاد صلح کردند خداوند به شما اجازه نمی‏دهد که متعرض آنان شوی (۹۰)