کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

کتاب من (قرآن) - هر روز پنج آیه میخوانم .

اعوذ باللّه من الشّیطان الرّجیم

سوره المائده آیات 56 تا 60

به نام خدای بخشنده و مهربان


و هر کس خدا و رسولش و کسانى را که ایمان آورده و از خصلت یاد شده برخوردارند ، به ولایت و سرپرستى خود بپذیرد پیروز است چرا که از حزب خداست و تنها حزب خدا پیروزمندند . ( 56 )


اى مؤمنان ، کسانى را که دین شما را به مسخره گرفته و آن را بازیچه شمرده اند ، همانان که پیش از شما کتاب آسمانى به آنان داده شده است دوست خود مگیرید و کافران را نیز به دوستى مگیرید ، و اگر مؤمنید از خدا پروا کنید . ( 57 )


و چون بانگ اذان سر دهید و مردم را بدین وسیله به نماز فراخوانید آن را به استهزا مى گیرند و بازیچه مى شمرند ، این بدان سبب است که آنان مردمى هستند که درنمى یابند . ( 58 )


بگو : اى صاحبان کتاب هاى آسمانى ، آیا چیزى جز این را از ما ناخوشایند مى شمرید که ما به خدا و کتابى که بر ما فرو فرستاده شده و کتاب هاى آسمانى دیگرى که پیش تر نازل شده است ایمان آورده ایم ؟ و این که بیشتر شما از راه خدا خارج شده اید ؟ ( 59 )


بگو : اگر ایمان به خدا و کتاب هاى آسمانى از نظر شما بد است آیا مى خواهید شما را به چیزى که فرجامش نزد خدا بدتر از این است آگاه کنم ؟ آنان کسانى اند که خدا لعنتشان کرده و بر ایشان خشم گرفته و برخى از آنان را به بوزینه ها و خوک ها مبدل ساخته ، و کسانى اند که طاغوت را پرستیده اند . اینانند که جایگاهى بدتر دارند و از راه راست گمراه ترند و اینان از گروه شمایند و سزاوار است که از آنان ناخشنود باشید نه از کسانى که به خدا و کتاب هاى آسمانى ایمان آورده اند . ( 60 )